Return Material Autorisation   

 

Dead on Arrival (DOA)  

Hvis et produkt er defekt ved levering, skal kunden inden for 7 (syv) dage efter afsendelse af produktet anmode om en RMA. Kunden kan logge ind på sin konto og anmode om en RMA. Kunden skal beskrive det eksakte problem i RMA boksen. Hvis en anmodning sendes via e-mail, telefon, brev eller på anden måde, vil anmodningen ikke kunne honoreres og vil anses for ikke modtaget.

Hvis RMA sagen er bedømt og accepteret vil kunden modtage detaljer om hvortil produktet skal sendes. Produktet skal returneres af kunden, derefter vil det bedømmes som mulig DOA. Hvis det viser sig at være et DOA produkt sender leverandøren et erstatningsprodukt på leverandørens bekostning. Erstatningen vil ikke blive foretaget førend det returnerede DOA produkt er modtaget af leverandøren og er blevet behandlet.

Kunden betaler altid forsendelsesomkostninger for returnering af produkter.

Retur indenfor 7 dage   

Produkter der returneres jævnfør vilkårene for RMA og som bliver vurderet til kundens fordel i overensstemmelse med Generelle Vilkår og Betingelser vil resultere i en kreditering på op til 75% af produktet plus forsendelse og moms. Gebyr til lagergenopfyldning er til enhver tid 25%.

Returnerede produkter der ikke er i overensstemmelse med RMA eller Artikel 8 af de Generelle Vilkår og Betingelser accepteres ikke til kreditering. Produkterne samles op på et afhentningssted der bestemmes af Leverandøren på kundens bekostning.

 

Returnere for kredit  

JA – Retur og kredit

  • Varer er sendt i en fyldestgørende papkasse.
  • Varer og tilbehør er ubrugt, 100% nye og ubeskadiget.
  • Produktemballage er i samme tilstand som du modtog det og 100% som ny.
  • Indvendig emballage (fx til kabler og tilbehør) er ubeskadiget og som ny.
  • Varer er 100% i fuld original tilstand.
  • Varer er forsikret af dig, sendt på egen risiko og skal ankomme hos os uden forsendelsesskader.
  • Returvaren skal være i hænde hos os inden 5 arbejdsdage fra dagen du fik returgodkendelse.

 

NEJ – Ingen retur og kredit

  • Varer er sendt i originalemballage men ikke i fyldestgørende papkasse.
  • Varer og tilbehør har været åbnet, testet eller brugt.
  • Originalemballage er beskadiget, har tape, markeringer eller ukendte labels påsat.
  • Kabler er rullet ud, emballage er beskadiget eller lagt tilbage ukorrekt.
  • Dele mangler (efterfølgende returforsendelser accepteres ikke).
  • Varer eller papkasse har forsendelsesskader.
  • Returforsendelse ankommer for sent.

 

Returadresse   

 Efter anmodningen er modtaget og accepteret af leverandøren gennem RMA proceduren, sender leverandøren information om returadressen (Returadresse er: Holland, Belgien eller Tyskland). Enhver anden adresse der bruges af kunden til at returnere produkterne er ikke gyldig. Ethvert tab af produktet kan ikke honoreres af leverandøren.

 

Returemballage  

 Produkterne skal returneres af kunden som følgende: Enhver skade før, under eller efter kundens forsendelse honoreres ikke af leverandøren til kreditering eller erstatning. Det er ikke tilladt kunden at udskifte eller på nogen måde at ændre på emballagen.

 

RMA Return Correct

RMA Return Incorrect

 

 

 

 Annullering  

 

 Ordren kan kun annulleres efter aftale med leverandøren og eventuelle tredjeparter.